Orders:

1. Waar zet ik mijn inloggegevens?

Wanneer u voor het eerst inlogt, dan plaatst u bij adressen in het vakje Bedrijf* de bedrijfsnaam. Werkwijze: Account en klik op Adres. Klik daarna op het potloodje om je factuuradres of verzendadres te wijzigen. Het systeem onthoudt uw adresgegevens. Het is dus niet nodig dit telkens opnieuw in te geven.

2. Hoeveel blikken bestel ik als er staat: …Rendier (6)

De (6) duidt aan hoeveel blikken een verpakking bevat. Hier zitten dus 6 blikken in één verpakking. Wenst u 12 blikken, dan bestelt u 2 stuks (2x 6 blikken).

3. Als ik een foute bestelling maak, kan ik dit terugroepen?

Ja, u kunt kort daarna een e-mail sturen naar order@trudospetproducts.be om de bestelling met het ordernummer (bv. x9y9) te cancelen. Of u noteert dit in een verbeterde bestelling in het vakje Winkelwagen > Verder naar kassa > CommentaarCommentaar kan alleen gelezen worden door de medewerker van Trudo’s Pet Products.

Verzending:

1. Gratis verzending

voor NL: € 500
voor BE: € 500

Bij bestelling kleiner dan dat bedrag wordt € 25 bijdrage in de verzendingskosten. 

Betaling:

1. Wanneer moet ik betalen?

Je ontvangt een factuur bij levering. Betalingen per overschrijving dienen binnen de 30 dagen te gebeuren.

Zoek uw product

ONDERHOUD

Op zondag 17 november voeren wij werkzaamheden uit op onze website. Daarom zal onze site tijdelijk niet bereilbaar zijn van 08.00 tot 22:00 uur. Geef tijdig je bestelling door.